نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

آشنایی با دکل دوربین مداربسته اسپیددام

دکلهای دوربین به منظور نصب دوربین مداربسته پلاک خوان در بزرگراه ها، فروشگاه ها، ورزشگاه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند تا با افزایش ارتفاع از سطح زمین سبب افزایش برد دید دوربین، کاهش دسترسی غیرمجاز و همچنین ایجاد زاویه دید مناسب شوند. دکل دوربین اسپید دام یکی از انواع دکلها به شمار می آید که فضای کمی را اشغال کرده و نیاز کارفرما را پاسخگو می باشند.


دکلهای دوربین اغلب از جنس آهن با پوشش گالوانیزه گرم هستند و در شرایط خاص که به ارتفاع کمی نیاز است از دکلهایی با جنس آلومینیوم یا آلیاژهای دیگر با پوشش یا بدون پوشش استفاده می شود که از مقاومت فیزیکی مناسبی برخوردارند. در این مقاله قصد داریم تا شما با دکل دوربین اسپید دام بیشتر آشنا کنیم؛ بنابراین با ما تا انتها همراه باشید.


آشنایی با دکل دوربین مداربسته اسپید دام


دکل دوربین اسپید دام در واقع نوعی دکل منوپل (تک پایه) محسوب می شود که برای نصب دوربین مداربسته گزینه مناسبی می باشد. این نوع دکل از ظرفیت باربری محدودی برخوردار بوده و تنها به وسیله جرثقیل نصب می شوند؛ بنابراین در مکانی که حرکت جرثقیل امکان دارد، می توان از دکل دوربین اسپید دام استفاده کرد. این دکلها باید با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، نوع مسیر(رفت و آمد) و ... توسط شرکت های سازنده طراحی و ساخته شوند و کلیه اصول فنی و مهندسی در طراحی این دکلها رعایت شود تا پایه دکل دچار لرزش نشود و کیفیت تصویر دوربین روی آن تحت الشعاع قرار نگیرد.


نکاتی در ارتباط با دکل دوربین اسپید دام


http://aytaak.ir/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%a7%d9%85/


دکل دوربین مداربسته اسپید دام از بهترین دکلهای منوپل به شمار می آید که معمولا برای جلوگیری از زنگ زدگی و فرسودگی پایه از رنگ های اپوکسی یا گالونیزه گرم برای پوشش آن استفاده می شود و اغلب به صورت ساده، نردبان یا سبددار طراحی و اجرا می شوند تا دوربین های امنیتی- نظارتی به خوبی به صورت وایرلس بر روی پایه های دکل نصب شود. اگر به دنبال دکل دوربین اسپید دام هستید تا دوربین مداربسته را بر روی آن نصب کنید، توصیه می کنیم به منظور سفارش دکل دوربین اسپید دام به شرکت های سازنده دکل مراجعه کنید.





جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل اسپید دام با ما تماس بگیرید.


۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 


۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷

نصب و راه اندازی انواع دکل مهاری

دکل مهاری دارای مزیت های بسیاری می باشند که وزن سبک و نصب راحت دو مورد از آنها شناخته می شوند. این نوع از دکل ها اغلب در شبکه های رایانه ای و تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرند. دکل های مهاری دارای انواع مختلفی می باشند که سری G یکی از آنها به شمار می روند. این نوع از دکل ها دارای اجزای مختلفی هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

دکل مهاری

دکل های مختلفی وجود دارند که هر کدام از ویژگی های مشخصی برخوردارند و کارایی خاصی دارند. مهار یکی از این دکل ها به تکیه گاه و یا زمین توسط سیم مهار صورت می گیرد که اغلب آن را با نام دکل مهاری می‌شناسند. این نوع دکل ها دارای مزیت‌های بسیاری می باشند که از مهم ترین آنها می توان به سبک بودن و همچنین وزن پایینشان اشاره نمود.

در صورتی می توان از دکل های مهاری استفاده نمود که فضا به اندازه کافی وجود داشته باشد در غیر این صورت می بایست به فکر دکل های دیگری بود. بیشترین فضاها که این دکل ها می توانند در آنها مورد استفاده قرار گیرند شبکه های رادیویی و تلفن همراه و همچنین بی سیم و رادیو می باشند. اغلب این دکل ها را می توانید در پشت بام منازل و همچنین پشت بام های اداری مشاهده نمایید. ارتفاع بلند ساختمان های مختلف امکان نصب راحت این دکل ها را فراهم می کنند. در ادامه به مزیت های استفاده از دکل های مهاری بیشتر خواهیم پرداخت.

دکل مهاری

مزیت های دکل های مهاری

برای دکل مهاری می توان چندین مزیت مهم را برشمرد که براساس آنها میزان کاربرد این دکل ها نیز افزایش خواهد یافت. وزن پایین یکی از مزیت های اصلی این دکل ها محسوب می شود که این ویژگی باعث سبک بودن آنها می شود. در برابر دیگر دکل ها دارای قیمت پایین تر و مناسب تر می باشند و از این رو میزان کارایی آنها در شبکه های مختلف افزایش می یابد.

در نقاط مختلف شهری استفاده از این دکل ها از مزیت های متعددی برخوردار می باشند. نیاز به فضای زیاد برای این نوع دکل ها زمانی است که بر روی زمین نصب شوند هر چند که پشت بام ها بهترین نقطه برای نصب آنها شناخته می شوند. این دکل ها راحت تر نصب شده و دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

دکل های مهاری و انواع مختلف آنها

دکل مهاری دارای انواع مختلفی است که از مهم ترین آنها می توان سری G را معرفی نمود. برای تولید این نوع از دکل های مهاری اغلب از نمونه هایی همچون G35,G45,G55,G65,G80 استفاده می کنند. سکشن های سه متری و نصب به صورت سه ضلعی از دیگر ویژگی‌های سری G شناخته می شوند.

 لوله نمره 3 پایه های این دکل را تشکیل می دهند که برای اتصال آنها به صورت خرپایی از میلگردهایی 8 و یا شماره 10 استفاده می شود. برای آنتن های بی سیم و دیش هایی کوچک اغلب از این نوع دکل ها استفاده می شود. برای اینکه بتوان از آسیب هایی همچون زنگ زدگی دکل ها جلوگیری کرد از گالوانیزه گرم برای پوشش آنها با ضخامت 90 میکرون استفاده می شود.

قیمت دکل مهاری

بخش های مهم در نصب و راه اندازی دکل مهاری

دکل مهاری از بخش های مختلفی برخوردار است که در این بخش به معرفی آنها خواهیم پرداخت. سیم مهار فولادی و صفحه تعادل از اجزای مهم این نوع دکل ها شناخته می شوند. پیچ و مهره نیز برای اتصالات در این نوع دکل مورد استفاده قرار می گیرند. کلمپس و مهارکش فولادی نیز اجزای دیگر این دکل ها را تشکیل می دهند.

 در کنار اجزای عنوان شده می توان به بیس پلیت اشاره کرد. انکر بولت، انکر راد و گوشواره نیز سه جزء دیگر دکل مهاری به شمار می روند که هر کدام دارای کارایی خاصی برای نصب و راه اندازی این نوع دکل ها در ارتفاعات مانند پشت بام ها می باشند.

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/

نصب دکل مهاری

دکل هایی که امروزه در صنایع مختلف از جمله مخابرات مورد استفاده قرار می گیرند و از وزن کمی برخوردار هستند، دکل مهاری نامیده می شوند. پرکاربردترین دکلهای مهاری با نام دکل سری g شناخته می شوند که این سری خود از انواع مختلفی برخوردار می باشد و با توجه به ویژگی ها و مشخصات در موارد مختلفی از آنها استفاده می شود. به طور کلی دکل هایی که برای نصب تجهیزات شبکه تلفن همراه، رادیو، اینترنت، دوربین مداربسته و ... مورد استفاده قرار می گیرند، دکل مهاری هستند که با توجه به سبک وزن بودن و مقرون به صرفه بودن از کاربرد زیادی برخوردارند.

به منظور نصب دکل مهاری باید از تجهیزات و متعلقات مناسب استفاده کرد و این کار توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شود. بنابراین اگر به دنبال تهیه و نصب دکل های مهاری هستید، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی دکل مهاری

 همانطور که گفته شد، به دکلهایی که برای نصب انواع تجهیزات شبکه تلفن همراه، بی سیم، شبکه های ماهواره ای، دوربین مداربسته و ... مورد استفاده قرار می گیرند، دکلهای مهاری می گویند که اغلب از جنس لوله و میلگرد با پوشش گالوانیزه گرم در مدل ها و ارتفاع های مختلف توسط شرکت های سازنده دکل طراحی و به بازار عرضه می شوند. دکلهای مهاری سری g از پرکاربردترین دکلها محسوب می شوند که از وزن و قیمت کمتری در مقایسه با سایر مدلهای دکل برخوردار می باشند. بنابراین اگر قصد نصب تجهیزات مخابراتی و دوربین را در ارتفاع بالا دارید، می توانید از انواع دکلهای مهاری موجود در بازار استفاده کنید.

نصب دکل های مهاری

چرا استفاده از دکلهای مهاری؟

دکل مهاری سری g که در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است به منظور افزایش ارتفاع از سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین ویژگی ها و مزایای دکلهای مهاری موجود در بازار، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک وزن بودن
  • ارزان قیمت بودن
  • سهولت نصب
  • مقاومت در برابر فرسودگی و زنگ زدگی به دلیل پوشش گالوانیزه گرم
  • و...

بنابراین نصب دکل از نوع مهاری بهترین گزینه برای قرارگیری تجهیزات مختلف مخابراتی و دوربین های مداربسته کنترل وضعیت جاده ها در ارتفاعات به شمار می آید.

قیمت خرید دکل های مهاری و نصب آن

نحوه نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری با توجه به هدف و نیاز کارفرما در بهترین فضای ممکن توسط افراد باتجربه و ماهر انجام می شود. به طور کلی دکلهای مهاری را برای افزایش ارتفاع از سطح زمین و نصب تجهیزات مختلف از جمله شبکه های مخابراتی، دوربین و ... استفاده می کنند. این دکلها معمولا به صورت تکیه گاه بر روی زمین یا به وسیله سیم مهاری متعادل می شوند. دکلهای مهاری قابلیت این را دارند تا بر روی پشت بام، دیوار، سوله های صنعتی و ... نصب شوند.

دکلهای مهاری دارای تجهیزات و متعلقات بسیاری هستند که از جمله آن ها، می توان به بیس پلیت، سیم های مهاری فولادی، پیچ و مهره، کرپی، انکر بولت، انکر راد، تسمه، گوشواره، کلمپس فولادی، مهارکش و ... اشاره کرد.

به منظور خرید دکلهای مهاری، با انواع مختلفی از دکل در بازار مواجه می شوید که هر یک از آنها با توجه به مشخصات از قیمت متفاوتی برخوردارند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت خرید دکل های مهاری و نصب آن به شرکت های فعال در زمینه ساخت انواع دکل مراجعه کنید.




منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک  http://aytaak.ir/

نصب و راه اندازی لینک رادیویی وایرلس

 ارتباط رادیویی - نصب لینک وایرلس


ارتباط رادیویی

ارتباط رادیویی و وایرلس از امواج رادیویی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند .مهم ترین نکته برای برقراری یه ارتباط رادیویی خوب وجود دید کافی است که باعث برقراری ارتباط بدون تداخل و از دست رفتن اطلاعات می شود. مورد دوم کم بودن نویز محیط و ایزوله کردن شبکه است که این کار با انتخاب فرکانس و کانال های مناسب و همچنین انتخاب رادیو و آنتن مناسب امکان پذیر می گردد. ارتباط وایرلس شامل مجموعه ارتباطی میگردد که اطلاعات و یا بسته ها را بدون استفاده از کابل و با استفاده از نور یا هوا منتقل کند .

این ارتباطات بنا بر شرایط محیطی، مسافت، هزینه و پهنای باند مورد نیاز به تجهیزات و محاسبات خاص خود نیاز دارد تا نتیجه لازم را برای کاربر بوجود آورد .


نصب و راه اندازی لینک رادیویی وایرلس 

http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/

انتقال اطلاعات و سرعت و حجم انتقال داده ها در این نوع بستر( لینک وایرلس )، بستگی به قدرت رادیوهایی که به کار برده می شوند دارد، اما راه اندازی این نوع شبکه توسط گروه فنی و مهندسی آی تک نسبت به روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر میباشد .


روشهای انتقال اطلاعات در بستر وایرلس ( ارتباط رادیویی ) :

لینک وایرلس

Point to Point : در این نوع لینک ارتباط بین دو نقطه (یا بین دو رادیو یا بین دو ساختمان) برقرار می شود که در آن یک رادیو در نقش فرستنده (سرویس دهنده) و رادیوی دوم در نقش گیرنده (سرویس گیرنده) تنظیم می شود.

Point to Multipoint : در این حالت نحوه ارتباط، از طریق یک رادیو با سایر رادیوهای دیگر است. یک رادیو به عنوان فرستنده تنظیم شده و مابقی رادیوها به عنوان گیرنده تنظیم می شوند. ارتباط یک AP با کلاینت های دیگر از قبیل لپ تاپ، موبایل و ... نیز از نوع Point to Multipoint  است.


شما با ایجاد این بستر ( نصب لینک رادیویی ) میتوانید از اطلاعات و داده های شبکه داخلی خود به هر نقطه ای که بخواهید استفاده کنید.


منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/


فونداسیون پیش ساخته بتنی دکل

فونداسیون پیش ساخته دکل در کنار فونداسیون ریختگی از انواع فونداسیون هایی هستند که در مهندسی عمران و به خصوص امروزه در سازه های فلزی شهری و پروژه های مختلف عمرانی جزو یکی از قسمت های مهم به شمار می آیند و هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند، می توانند مزیت ها و کاربرد های خاص خود را داشته باشند. در این مقاله به معرفی فونداسیون ها، به معرفی فونداسیون آماده دکل می پردازیم.

معرفی فونداسیون ها

فونداسیون ها یا Foundation قسمتی از سازه است که بین سازه ای مانند ساختمان، دکل و ... و خاک می باشد و در تماس با هر دو می باشد. در واقع فونداسیون ها برای انتقال بار و فشاری که از قسمت سازه وارد می شود جایگذاری می شوند و آن را به خاک و زمین منتقل می نمایند.

فونداسیون ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • فونداسیون منفرد
  • فونداسیون نواری
  • فونداسیون گسترده

از نظر جنس می توان به دسته بندی های زیر نیز اشاره نمود:

  • فونداسیون سنگی
  • فونداسیون بتنی
  • فونداسیون آجری
  • فونداسیون شفته ای
  • فونداسیون های مشترک
  • فونداسیون های شمعی
  • فونداسیون های صفحه ای
  • و ...
فونداسیون پیش ساخته بتنی دکل

یکی از انواع فونداسیون ها، فونداسیون های آماده هستند که به صورت پیش ساخته و آماده تولید شده و سفارش داده می شوند.

در ادامه به بررسی این فونداسیون پیش ساخته دکل می پردازیم.

فونداسیون پیش ساخته

فونداسیون آماده دکل

دکل ها یکی دیگر از انواع سازه های عمرانی هستند که در بسیاری از موارد نظیر دکل های مخابراتی، روشنایی، دوربین ها و ... به خصوص در پروژه های شهری به کار گرفته می شوند. یکی از مهمترین قسمت های این نوع سازه ها، فونداسیون های آنها است که این فونداسیون ها می توانند به صورت فونداسیون آماده دکل و یا غیر آماده (ریختگی) در محل اجرا می شوند.

همانطور که از نام فونداسیون های آماده پیدا است، این نوع فونداسیون ها از قبل پیش ریخته شده و آماده می شوند. از کاربرد های این نوع فونداسیون ها می توان به عملیات هایی که در آن سرعت اجرا مد نظر است و امکان جابه جایی وجود دارد، اشاره نمود.

از ویژگی های فونداسیون آماده دکل که می تواند آنها را در اولویت استفاده قرار دهد، می توان به کیفیت بالای بتن به کار رفته در انواع فونداسیون دکل بتنی، کم بودن مدت زمانی آماده سازی فونداسیون و همچنین اجرا و نصب آن در محل مورد نظر و حمل و نقل آسان آن اشاره نمود. پس از آنکه عملیات اجرای فونداسیون ها انجام شود، مرحله نصب دکل اجرا می شود.

 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/