نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

تامین ارتفاع در لینک های رادیویی با استفاده از دکل مهاری استفاده میشود.

یکی از مهم ترین تجهیزات در هنگام راه اندازی شبکه های تلفن همراه و یا بی سیم استفاده از دکل هایی است که به آنتن دهی این دستگا ه ها در سطح کشور کمک می کند. نصب دکل مهاری با دارا بودن مزیت های بسیار فراوان از اصلی ترین تجهیزات در این زمینه است.

دکل مهاری

این گونه دکل ها به دلیل استفاده از سیم مهار برای برپا نگاه داشتن آن به این نام خوانده می شوند. در بیشتر مواقع به علت اشغال فضای کمتر نصب دکل مهاری بر بام منازل یا ادارات صورت می گیرد. زیرا نصب بر روی زمین به دلیل سیم های مهار جای زیادی را اشغال می کند. اما نصب آن ها بر روی بام سازه ها با دارا بودن وزن بسیار کم و آنتن دهی بهتر از راه کارهای بسیار موثر در زمان نصب است. این نوع دکل ها به دلیل تنوع بسیار در تولید در امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند اما بیشترین موارد مصرف آن ها در شبکه تلفن همراه است.

نصب دکل مهاری


چگونگی نصب دکل 

برای استفاده از این دکل ها ابتدا باید محل قرار گیری و ارتفاع مورد نیاز دقیقا انتخاب شود. قطعات دکل در کارخانه تولید و در محل نصب بر روی هم مونتاژ می شوند. برای ایجاد امنیت و ایمنی بیشتر از آهن بسیار مقاوم در تولید بدنه دکل استفاده می شود. در بعضی از مناطق نیز به دلیل رطوبت زیاد از گالوانیزه گرم جهت پوشش دهی بدنه استفاده می شود. همچنین استفاده از پیچ ها و مهره های مقاوم در هر چه بالاتر بردن مقاومت دکل بسیار موثر است.


http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/


در بعضی از دکل ها برای ایجاد مقاومت بیشتر از پوشش دهی بدنه به وسیله الکتریسیته استفاده می شود. به این روش اصطلاحا الکترو پلیت گفته می شود. استفاده از متعلقات مانند: بس بلیت ها، کرپی، گوشواره ها، تاج دکل و ... با روکش گالوانیزه نیز به استحکام بیشتر دکل و عمر طولانی آن کمک زیادی می کند.

نصب دکل مهاری

قیمت دکل های مهاری

قیمت دکل مهاری با توجه به چند مورد مهم تعیین می شود.

  • نوع دکل
  • ارتفاع دکل
  • وزن دکل
  • متریال بدنه و نوع پوشش دهی سطح آن
  • متراژ سیم های مهار و تعداد هر سیم در دکل
  • تعداد مورد نیاز متعلقات در هر دکل
  • قیمت آهن در بازار
  • نوسانات بازار ارز

برای خرید دکل با بهترین کیفیت و بالاترین متریال  در انواع مختلف می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید. نصب و راه اندازی این دکل ها نیز توسط متخصصین ما با توجه به استانداردهای لازم در محل مورد نظر شما انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات از نحوه خرید و ثبت سفارش به این سایت مراجعه فرمایید. توجه فرمایید که با توجه به نوسان قیمت آهن در بازار قیمت این دکل ها نیز متغیر است. برای دریافت قیمت روز دکل به این سایت مراجعه فرمایید.


معرفی انواع دکل مخابراتی خودایستا

دکل مخابراتی خودایستا به دکل هایی گفته می شود که عموما 3 یا 4 پایه دارند، این دکل ها دارای یک شیب استاندارد هستند در دکل های مخابراتی خود ایستا هر یک از پایه ها به قسمت های مختلف خرپا متصل می شوند. این نوع دکل ها در برابر نیروهای باد بسیار مقاوم هستند و ارتفاع و نوع دکل بر اساس سرعت وزش باد و تعداد و نوع آنتنی که بر روی آن قرار می گیرد تعیین می شود. تمام قطعات مورد استفاده در دکل های مخابراتی خودایستا به وسیله ی گالوانیزه گرم در برابر خوردگی محافظت می شوند.

دکل مخابراتی خود ایستا

دکل های مخابراتی

دکل های مخابراتی از نوع سازه های فولادی ساخته شده اند و وظیفه ی آن ها نصب آنتن های مخابراتی بر روی دکل ها می باشد. برقراری ارتباط به وسیله ی شبکه ی بیسیم از طریق تلفن همراه، آنتن های تلویزیون و آنتن های رادیویی صورت می گیرد. دکل های مخابراتی بسته به وظایفی که برای آن ها تعریف می شود در ارتفاعات مختلف قرار می گیرند. دکل های مخابراتی به طور معمول در ارتفاعات 15 تا 60 متری قرار می گیرند. اما در برخی از مواقع از دکل های مخابراتی برای ارتفاعات بیشتر نیز استفاده می شود دکل های خود ایستا یکی از انواع دکل های مخابراتی می باشند

دکل های مخابراتی خود ایستا

دکل مخابراتی خودایستا سه پایه

همان طور که از نام آن مشخص است این نوع دکل ها دارای سه پایه هستند. مدل دکل مخابراتی خود ایستا به صورت مشبک می باشد .پایه های مورد استفاده در دکل ها از لوله می باشند و خرپاهایی که لوله ها به آنها متصل می شوند از نبشی ساخته می شوند. پایه های دکل مخابراتی خودایستا را از مصالح مختلفی می سازند که عبارتند از: میلگرد از نوع توپر، انواع مختلف نبشی و...

مصالح مورد استفاده برای خرپاها عبارتند از: لوله ها، میلگردها و ...

از این نوع دکل ها برای نصب آنتن های موبایل، آنتن های بی سیم و به طور کل امور مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرند.

دکل مخابراتی خودایستا سه پایه به دو دسته تقسیم می شوند.

دکل های خود ایستا سه پایه لوله نبشی:

برای ساخت این دکل ها از لوله ها به عنوان پایه و از نبشی ها برای خرپا استفاده می شود. اتصالات سکشن ها در هر قسمت از ساخت دکل از نوع فلنجی می باشد. سایر اتصالات قطعات دکل از جوش، پیچ و مهره می باشد.

دکل های خود ایستا سه پایه تمام نبشی:

در این نوع دکل ها کلیه ی قطعات از نبشی ساخته می شود و برای اتصالات دکل از پیچ و مهره استفاده می شود.

دکل خودایستا چهارپایه تمام نبشی

قطعات مورد استفاده برای ساخت دکل مخابراتی خودایستا چهارپایه کاملا از نبشی می باشد. پایه های اصلی دکل مخابراتی خودایستا از جنس نبشی ST37 یا ST52 است و سطح مقطع دکل ها معمولا به شکل مربع است. اضلاع این مربع متناسب با ارتفاع دکل و شیب استاندارد دکل کاهش پیدا می کند. از دکل های چهارپایه برای آنتن های موبایل، بیسیم و مایکروویو استفاده می شود. همان طور که گفته شد در ساخت این دکل از نبشی استفاده می شود که توسط پیچ و مهره بهم متصل می شوند و در برخی مواقع نحوه ی اتصال آنها به وسیله ی پلیت های کمکی می باشد.

استفاده از دکل های خود ایستای چهارپایه دارای مزیت هایی می باشند که عبارتند از:

در این روش مشکلات و ایراداتی که به هنگام جوشکاری به وجود می آید دیده نمی شود.

دکل های خودایستای چهار پایه مقاومت بالایی در مقابل وزش باد دارند.

بازرسی از بخش های مختلف دکل راحت تر صورت می گیرد.

از جمله معایب دکل های خودایستا چهارپایه این است که برای نصب دکل ها نیاز به فضای بزرگتری می باشد.


http://aytaak.ir/category/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7/

جنس انواع دکل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته یکی از پرکاربردترین و بی نظیرترین سازه ها و تجهیزات مورد استفاده می باشد که شما می توانید امروزه تنوع بسیار بالایی از این تجهیزات را در بسیاری از ویترین فروشگاه ها مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود، سفارشتان را ثبت کرده و دکل دوربین مورد نظرتان را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

دکل دوربین مداربسته

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از دکل دوربین مداربسته هستید؟

دکل ها یکی از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزات و سازه هایی می باشد که امروزه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته و توسط بسیاری از شرکت ها داخلی و خارجی نیز طراحی و تولید می شود. از دکل های تولید شده برای نگهداری برخی از تجهیزات از جمله دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد که این امر می تواند دسترسی به دوربین ها را کاهش داده و برد دید را نیز افزایش دهد. استفاده از دکل های تولید شده برای نصب دوربین مدار بسته یکی از مهمترین کاربردهای این سازه می باشد که شما می توانید در بسیاری از خیابان ها و اتوبان ها شاهد استفاده از دکل دوربین مداربسته باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد انواع و قیمت دکل دوربین مداربسته توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.


http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87/



جنس دکل  پایه دوربین

یکی از مهمترین موضوعاتی که در مورد دکل دوربین مداربسته وجود دارد، جنس این سازه می باشد. در ساخت این تجهیزات از آلیاژهای بسیار مختلف از جمله آهن استفاده می شود که البته با توجه به علاقه و جایی که قرار است نصب شود، از آلیاژهای آلومینیومی نیز استفاده می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از دکل های آهنی در شرایط آب و هوای مرطوب بی شک مناسب تر نخواهد بود چرا که مقاومت بالایی را تحت شرایط مرطوب نخواهند داشت. شما نیز می توانید با توجه به محل نصب، شرایط جغرافیایی و بودجه مورد نیاز خود به راحتی یکی از آلیاژهای مذکور را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید. استفاده از روکش های گالوانیزه شده نیز از دیگر مهمترین موضوعاتی می باشد که در ساخت و ساز این تجهیزات آن را مورد توجه قرار می دهند. شما می توانید نمونه های بسیار مختلف از دکل دوربین مداربسته را از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود مورد مشاهده قرار داده و یکی از بهترین آنها را تهیه و خریداری کنید.


انواع دکل های دوربین مداربسته

امروزه شما می توانید نمونه ها و انواع بسیار متنوعی را از دکل های دوربین نظارتی مورد مشاهده قرار دهید که از مهمترین انواع این دکل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         دکل های مکعبی: دکل های مکعبی از هزینه های ساخت بسیار کمتری برخوردار بوده و معمول به شکل ال و تی انگلیسی طراحی می شوند و می توان آن را تا ارتفاع 6 متر نیز ساخت.

-         دکل های لوله ای: این دکل ها معمولا از آهن گالوانیزه شده تهیه شده و از ساده ترین انواع دکل های دوربین مداربسته به شمار می آید. مقاومت این مدل از دکل ها در برابر انواع فشارها بسیار بالاتر از دکل ها مکعبی می باشد.

-         دکل چند وجهی: از دیگر انواع دکل های پایه دوربین نظارتی می باشد که معمولا دارای قاعده 6 یا 8 وجهی می باشد و هزینه های ساخت این دکل در مقایسه با دیگر انواع دکل ها بسیار بیشتر می باشد.


اگر قصد خرید دکل دوربین مداربسته دارید میتوانید از سایت فنی و مهندسی آی تک اقدام کنید

قیمت دکل های دوربین مداربسته

اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از بهترین انواع دکل دوربین مدار بسته را تهیه و خریداری کنید می توانید قبل از هر اقدامی در مورد قیمت دکل دوربین مداربسته اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس اقدام به خرید این سازه داشته باشید. قیمت این دکل ها با توجه به انواع و جنس آن مشخص می شود که شما نیز می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام به کسب اطلاعات در این زمینه داشته باشید.