نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی لینک وایرلس - دکل مهاری - نصب و راه اندازی ویپ VOIP - اجرای پسیو و اکتیو شبکه

آشنایی با ماژول sfp سیسکو و قیمت آن

شاید شما نیز بارها نام ماژول sfp سیسکو را شنیده اید و حتما برای شما جالب بوده است که بدانید ماژول سیسکو چیست و اصولا کاربرد آن در چه مواردی است. بنابراین اگر شما نیز می خواهید تا با ماژول sfp سیسکو و قیمت خرید آن بیشتر آشنا شوید، با این مقاله همراه باشید.

درباره ماژول sfp سیسکو

ماژول sfp سیسکو نوعی ماژول برای تبدیل سیگنال های دیجیتال به سیگنال های نوری است. این نوع ماژول ها که در فیبر نوری بکار برده می شوند، می توانند مسیر انتقال اطلاعات در فیبرهای نوری را تا ده ها کیلومتر افزایش دهند. البته ماژول های sfp کاربردهای بیشتری نیز دارند که مهمترین آنها همین انتقال اطلاعات در شبکه های فیبر نوری است.

قیمت خرید ماژول sfp سیسکو

کاربردهای ماژول sfp

امروزه از ماژول های sfp به وفور به جای کابل شبکه در شبکه های فیبر نوری استفاده می شود. در واقع هر زمان که نیاز به انتقال اطلاعات با سرعت بالا و کیفیت عالی داشته باشید، می توان از این نوع ماژول استفاده نمود. با استفاده از ماژول spf، سیگنال ها بسیار تقویت می شوند و به همین دلیل کیفیت انتقال اطلاعات بسیار افزایش پیدا می کند. با توجه به اینکه ماژول sfp با سرعت نور اطلاعات را انتقال می دهد، بنابراین می توان گفت که سرعت انتقال اطلاعات در این نوع ماژول بسیار بالا است. علاوه بر این، با استفاده از این ماژول ها برای زیرساخت های شبکه نیز استفاده می شود که بهترین کیفیت را فراهم می آورند. با توجه به قیمت مناسب این نوع از ماژول ها، امروزه در تلفن همراه، تجهیزات وایرلس، رادیوهای دو طرفه و بسیاری از تجهیزات دیگر که نیاز به تقویت سیگنال دارند، از ماژول های sfp استفاده می کنند.

قیمت ماژول sfp سیسکو

قیمت ماژول sfp سیسکو

افرادی که قصد خرید ماژول سیسکو را دارند، برایشان مهم است تا پیش از خرید ماژول sfp سیسکو، با قیمت آن آشنا شوند. البته باید بدانید که قیمت خرید ماژول های sfp بسیار متفاوت است و این تفاوت قیمت ناشی از تنوع این ماژول ها است. بنابراین پیش از اقدام به خرید ماژول سیسکو، باید ابتدا با کاربردهای این نوع ماژول در جاهای مختلف آشنا شوید. در انتخاب نوع ماژول sfp سیسکو، ابتدا باید بدانید که پهنای باند، نوع اتصال فیبر نوری و ارتباط فیبر نوری، از مهمترین مشخصاتی هستند که باید به هنگام انتخاب ماژول sfp آنها را در نظر گرفت. پس از انتخاب بهترین نوع ماژول spf، می توانید برای دریافت قیمت های متفاوت انواع ماژول های sfp می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین و با کیفیت ترین ماژول sfp را انتخاب کرده و خریداری نمایید. این ماژول ها دارای طول عمر بالایی نیز هستند و بهترین انتخاب برای تقویت سیگنال های نوری می باشند.


منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک  http://aytaak.ir/

آشنایی با قیمت خرید و فروش سوئیچ سیسکو

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد سوئیچ سیسکو بپردازیم اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد این سوئیچ شبکه می باشید و یا می خواهید از قیمت خرید و فروش آن آگاهی داشته باشید در این مقاله ما را همراه کنید. از دهه های گذشته شرکت سیسکو آلمان در زمینه فناوری و شبکه فعالیت داشته است و در حال حاضر تولید انواع مختلف سوئیچ های شبکه از محصولات این شرکت محسوب می شود که با توجه به کیفیت، تنوع و امکاناتشان بسیاری از بازارهای جهانی شبکه را تحت سیطره خود در آورده است.

قیمت خرید و فروش انواع سوئیچ شبکه سیسکو 

http://aytaak.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%DA%86-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88/


سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو برای استفاده در شبکه کاربرد دارد و در دیتاسنترها، موسسات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های این سوئیچ ها این است که از امنیت بالایی برخودار است و همچنین از طریق وب قابلیت مدیریت وجود دارد. زمانی که شبکه بزرگ است و نیازمند پهنای باند زیاد هستیم استفاده از سوئیچ شبکه ضروری می باشد و به همین دلیل بهره بردن از سوئیچ های شبکه معتبر از جمله سوئیچ سیسکو می تواند برطرف کنند دغدغه و نیاز مدیران باشد. انواع سوئیچ های شبکه سیسکو را می توانیم به دو صورت ماژولار و غیر ماژولار دسته بندی کنیم. سوئیچ های ماژولار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ماژول های مختلف از جمله فیبر نوری و منبع تغذیه را بر روی آن نصب کنید. در واقع ویژگی ها و امکانات فراوانی را به شما خواهند داد اما سوئیچ های سیسکو غیر ماژولار از این امکانات برخودار نیستند و به صورت ثابت می باشند.

سوئیچ سیسکو

خرید سوئیچ شبکه سیسکو

اگر به دنبال خرید سوئیچ سیسکو هستید این سوئیچ شبکه را می توانید از طریق سایت ما خریداری کنید با توجه به اقبال زیادی که به این سوئیچ شبکه از سوی مشتریان وجود دارد و همچنین از با کیفیت ترین سوئیچ های شبکه محسوب می شود. ما فروش سوئیچ سیسکو را در سایت فروشگاهی خود قرار داده ایم. انواع مختلفی از سوئیچ های شبکه سیسکو در سایت ما وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود می توانید این سوئیچ های شبکه را خریداری کنید. از آنجا که مشخصات فنی سوئیچ های شبکه سیسکو در کنار آن ها درج شده است شما می توانید پیش از خرید، مشخصات آن ها را بررسی کرده و سپس نوع سوئیچ مورد نظر را انتخاب کنید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن سوئیچ شبکه سیسکو را آماده کرده و به نشانی شما ارسال خواهند کرد.

سوئیچ سیسکو

قیمت خرید و فروش سوئیچ شبکه سیسکو

یکی از سوالاتی که در مورد سوئیچ شبکه سیسکو معمولا پرسیده می شود این است که قیمت سوئیچ سیسکو چقدر است؟ با توجه به این که انواع مختلفی از سوئیچ های شبکه سیسکو با امکانات و کاربردهای مختلف وجود دارد لذا نمی توان قیمت یکسانی را در نظر گرفت. در سایت ما می توانید قیمت فروش و خرید سوئیچ سیسکو را مشاهده کنید. در صورتی که به دنبال خرید سوئیچ های شبکه سیسکو هستید انواع این سوئیچ ها را با قیمت بسیار مناسب می توانید از طریق سایت ما خریداری کنید.

به طور کلی سوئیچ های شبکه سیسکو را می توانیم به دو نوع نکسوس و کاتالیست دسته بندی کنیم که کاتالیست ها برای شبکه های بزرگ و نکسوس ها برای دیتاسنترها کاربرد دارند و به همین دلیل نیز قیمت های متفاوتی خواهند داشت.


منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/